Právní služby

Advokátní kancelář Mgr. Ing. Tomáše Jelínka zajišťuje pro klienty komplexní právní služby.

Typy poskytovaných právních služeb:

- právní poradenství a konzultace

- sepisování smluv

- právní audity (komplexní či dílčí analýza právních dokumentů klienta a právních vztahů, jejichž je účastníkem)

- smluvní zajištění nároků klienta také z hlediska předcházení soudním sporům, sepisování dohod o mimosoudním řešení sporů

- vypracování písemných právních stanovisek a rozborů, převážně u složitějších právních případů

- právní analýza nároků a povinností klienta vyplývajících ze smluv, z odpovědnosti za škodu a jiných právních vztahů

- právní zastupování při jednání s protistranou či obchodním partnerem klienta

- právní zastupování v soudních sporech zahrnující taktiku vedení soudního sporu, sepisování žalob, vyjádření, opravných prostředků a jiných návrhů a podání, účast na soudních jednáních

- právní zastupování v rozhodčích řízeních - obdobně jako v soudních sporech se zohledněním specifik rozhodčího řízení

- právní zastupování v exekučních řízeních, včetně sepisu návrhů na nařízení exekuce, žaloby na vyloučení věci z exekuce

- obhajoba v trestních věcech

- právní zastupování ve správních řízeních, při jednání se státními orgány či jinými institucemi

- právní zastupování ve správním soudnictví

- právní vymáhání pohledávek klienta

Doplňkové služby:

- advokátní úschova peněžních prostředků a listin

- prohlášení o pravosti podpisu

- konverze dokumentů

Pevně věříme, že mezi námi nedojde k žádným sporům. Přesto je mojí povinností Vám sdělit,
že věcně příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v souvislosti
s poskytováním právních služeb je od 5.2.2016 Česká advokátní komora. Internetová adresa České advokátní komory je uvedena v zápatí těchto webových stránek, kde také naleznete veškeré další informace.